I have a question concerning the pit lane and I wonder if anyone can help. My understanding is that you cannot use straight lane changing track in the pit lane because you can't change lanes once the car enters the pit lane. Is there a risk of shorting anything out by using the lane change track in the pit lane? The reason I'm asking is because I have an idea. I would like to install a model railroading switch machine for each lane change track. The concept is that as the car enters the inside pit lane track, you would hit the button to operate the switch machine for the pit box you want to enter. Once the car passes the switch, an optical sensor mounted in the track and wired to a relay would throw the switch back to the straight position. This would put your car in the outer pit track lane for refuelling. The outbound switch in the lane changing track would be fixed in the position to move your car to the inner pit box track to exit the pit box. I looked at the lane changing track and it would be real simple to mount the railroad switch machine and this fix would allow other cars to leave the pit box before the lead car. Do you see any problems with this, or does anyone have an easier way of doing this? Any help would be very appreciated.
```````` __*__...+__*__...+__*__...+__*__ Outer Pit Track
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````___________^_______^______^______^_____ Inside Pit Track
___/_____________________________________________ Inside Lane
________________________________________________ Outside Lane
^ = Railroad Switch Machine mounted to the leading fipper on the lnside lane on the lane changer
X = Straight Lane Changing Track
* = Optical Sensor
+ = Fixed Lane so car drops down to Inside Pit Lane
/ = Pit Lane Switch Track ( Two Lanes Down to One Lane )
Tengo una pregunta referente al carril del hoyo y me pregunto si cualquier persona puede ayudar. Mi comprensión es que usted no puede utilizar la pista que cambia del carril recto en el carril del hoyo porque usted no puede cambiar carriles que el coche entra en una vez el carril del hoyo. ¿Hay un riesgo de poner en cortocircuito cualquier cosa hacia fuera usando la pista del cambio del carril en el carril del hoyo? La razón que estoy pidiendo es porque tengo una idea. Quisiera instalar una máquina railroading modelo del interruptor para cada pista del cambio del carril. El concepto es que como el coche entra en la pista interior del carril del hoyo, usted golpearía el botón para funcionar la máquina del interruptor para la caja del hoyo que usted desea entrar. Una vez que el coche pase el interruptor, un sensor óptico montado en la pista y atado con alambre a un relais lanzaría el interruptor de nuevo a la posición recta. Esto pondría su coche en el carril externo de la pista del hoyo para reaprovisionar de combustible. El interruptor de salida en la pista que cambia del carril sería fijado en la posición para mover su coche a la pista interna de la caja del hoyo para entrar en la caja del hoyo. Miraba la pista que cambiaba del carril y sería simple verdadero montar la máquina del interruptor del ferrocarril y este arreglo permitiría que otros coches dejaran la caja del hoyo antes del coche del plomo. ¿Usted ve problemas con esto, o cualquier persona tiene una manera más fácil de hacer esto? Cualquier ayuda muy sería apreciada.