Changing lanes in Pit Box?

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HAL
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Changing lanes in Pit Box?

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Escrito originalmente por Guest lewi en 13 de Enero del 2006
I have a question concerning the pit lane and I wonder if anyone can help. My understanding is that you cannot use straight lane changing track in the pit lane because you can't change lanes once the car enters the pit lane. Is there a risk of shorting anything out by using the lane change track in the pit lane? The reason I'm asking is because I have an idea. I would like to install a model railroading switch machine for each lane change track. The concept is that as the car enters the inside pit lane track, you would hit the button to operate the switch machine for the pit box you want to enter. Once the car passes the switch, an optical sensor mounted in the track and wired to a relay would throw the switch back to the straight position. This would put your car in the outer pit track lane for refuelling. The outbound switch in the lane changing track would be fixed in the position to move your car to the inner pit box track to exit the pit box. I looked at the lane changing track and it would be real simple to mount the railroad switch machine and this fix would allow other cars to leave the pit box before the lead car. Do you see any problems with this, or does anyone have an easier way of doing this? Any help would be very appreciated.
```````` __*__...+__*__...+__*__...+__*__ Outer Pit Track
``````` /............X............ X.............X..............
````___________^_______^______^______^_____ Inside Pit Track
___/_____________________________________________ Inside Lane
________________________________________________ Outside Lane
^ = Railroad Switch Machine mounted to the leading fipper on the lnside lane on the lane changer
X = Straight Lane Changing Track
* = Optical Sensor
+ = Fixed Lane so car drops down to Inside Pit Lane
/ = Pit Lane Switch Track ( Two Lanes Down to One Lane )
Tengo una pregunta referente al carril del hoyo y me pregunto si cualquier persona puede ayudar. Mi comprensión es que usted no puede utilizar la pista que cambia del carril recto en el carril del hoyo porque usted no puede cambiar carriles que el coche entra en una vez el carril del hoyo. ¿Hay un riesgo de poner en cortocircuito cualquier cosa hacia fuera usando la pista del cambio del carril en el carril del hoyo? La razón que estoy pidiendo es porque tengo una idea. Quisiera instalar una máquina railroading modelo del interruptor para cada pista del cambio del carril. El concepto es que como el coche entra en la pista interior del carril del hoyo, usted golpearía el botón para funcionar la máquina del interruptor para la caja del hoyo que usted desea entrar. Una vez que el coche pase el interruptor, un sensor óptico montado en la pista y atado con alambre a un relais lanzaría el interruptor de nuevo a la posición recta. Esto pondría su coche en el carril externo de la pista del hoyo para reaprovisionar de combustible. El interruptor de salida en la pista que cambia del carril sería fijado en la posición para mover su coche a la pista interna de la caja del hoyo para entrar en la caja del hoyo. Miraba la pista que cambiaba del carril y sería simple verdadero montar la máquina del interruptor del ferrocarril y este arreglo permitiría que otros coches dejaran la caja del hoyo antes del coche del plomo. ¿Usted ve problemas con esto, o cualquier persona tiene una manera más fácil de hacer esto? Cualquier ayuda muy sería apreciada.Imagen[/img]



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Escrito originalmente por Guest DrADONF en 13 de Enero del 2006
Lewi,
It's better to put a personal (manual or with the otpique sensor but not operating by the SCXD car/handle) changing track as you would make, because if you hit the button on the handle after the pit stop enter sensor you must refuelling the tank, you have no other choice (or don't refuelling the car).

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Escrito originalmente por Guest faramalla en 13 de Enero del 2006
Hi! you must see Newsletter the system SD davis but is very speendsy try that.
[smilie=naughty.gif]

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Escrito originalmente por Guest lewi en 16 de Enero del 2006
Yes, just as DrADONF suggests, using the hand controller will just refuel the car. I did not express myself well. I was thinking of mounting a separate push button for each of the pit boxes to control the railroad switch machines which would throw the lane flipper to steer the car into the outer pit box lane. Once the car is in the outer pit box lane, it would cover an optical sensor wired to a relay which would put the flipper back so the inner pit lane would be straight allowing the next car to access a different pit box. What I'm suggesting would be electrically isolated from the digital slot car track. But, not being an expert, here's my concern. By connecting a lane change track to the pit box, is there any chance that I will cause a short? The manual only shows a straight single lane into the pit box, and I'm proposing a double lane with lane changes.
Sí, apenas pues DrADONF sugiere, usar el regulador de la mano apenas reaprovisionará el coche de combustible. No me expresé bien. Pensaba en montar un botón de empuje separado para cada uno de las cajas del hoyo para controlar las máquinas del interruptor del ferrocarril que lanzarían la aleta del carril para dirigir el coche en el carril externo de la caja del hoyo. Una vez que el coche esté en el carril externo de la caja del hoyo, cubriría un sensor óptico atado con alambre a un relais que pondría la aleta detrás así que el carril interno del hoyo sería recto permitiendo que el coche siguiente tenga acceso a una diversa caja del hoyo. Qué estoy sugiriendo sería aislado eléctricamente de la pista digital del coche de la ranura. Pero, el no ser un experto, aquí es mi preocupación. ¿Conectando un carril cambia el pista a la caja del hoyo, es ocasión que causaré un cortocircuito? El manual demuestra solamente un solo carril recto en la caja del hoyo, y yo estamos proponiendo un carril doble con los cambios del carril.

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Escrito originalmente por Guest lewi en 16 de Enero del 2006
OK, I think I've thought of an easier and less expensive way to do this. I could replace the optical sensor and relay with a reed switch. The reed switch would be mounted under the track in the outside pit lane, and the car's magnet would trigger the reed switch to throw the railroad switch machine allowing the lane change track to go back to the straight position on the inside pit lane. Each driver would have an assigned pit box area. There would be a single push button for each driver mounted on the table in front of each driver for his assigned pit box. The only drawback is that the cars have to have the magnets in them.
AUTORIZACIÓN, pienso que he pensado en una manera más fácil y menos costosa de hacer esto. Podría substituir el sensor y el relais ópticos por un interruptor de láminas. El interruptor de láminas sería montado debajo de la pista en el carril exterior del hoyo, y el imán del coche accionaría el interruptor de láminas para lanzar la máquina del interruptor del ferrocarril permitiendo que la pista del cambio del carril vaya de nuevo a la posición recta respecto al carril interior del hoyo. Cada conductor tendría un área asignada de la caja del hoyo. Habría un solo botón de empuje para cada conductor montado en la tabla delante de cada conductor para su caja asignada del hoyo. La única desventaja es que los coches tienen que tener los imanes en ellos.

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